نوشته شده توسط : تدبیر سازان

شرکت تدبیرسازان تجارت قرن مجری آموزش، فروش و نصب سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته می باشد. تدبیرسازان تجارت قرن کلاس های آموزش سیستمهای حفاظتی امنیتی را با همکاری اتحادیه صنف الکترونیک و الکتروتکنیک و با مجوز سازمان آموزش عالی فنی و حرفه ای کشور برگزار می نماید. و در پایان دوره آموزشی تدبیرسازان تجارت قرن متقاضیان می توانند مدرک فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

همایش پنجاهمین سالگرد اتحادیه الکترونیک و حفاظتی با هدف تجلیل از پیشسوتان و شرکت های برتر صنف در هتل فردوسی تهران برگزار شد. مراسم با سخنرانی مهندس فیض آبادی رئیس محترم اتحادیه درباره دلایل برگزاری این همایش آغاز شد و سپس با سخنرانی آقای دکتر فاضلی رئیس محترم اتاق اصناف ایران با تأکید بر لزوم حمایت از اصناف ادامه یافت. در ادامه از پیشکسوتان صنف و نیزاز شرکت های برتر صنف با اهدای لوح و تندیس همایش تقدیر شد.

لازم به ذکر است شرکت تدبیرسازان تجارت قرن نیز به عنوان یکی از 10 شرکت برتر صنف، لوح تقدیر و تندیس شرکت های برتر را دریافت نمود و به آلبوم افتخارات خود افزود.

در این همایش مهندس صادق فیض آبادی رئیس اتحادیه هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از پیشکسوتان این حوزه و ایجاد فضایی جدید برای دیدار و تعامل دوباره اعضای اتحادیه و فعالان صنعت الکترونیک عنوان کرد و گفت: صنعت الکترونیک همواره در حال بروز شدن است؛ اما این باعث نمی‌شود که از پیشکسوتان تقدیر و تجلیل نشود.

وی گفت: اتحادیه الکترونیک هم اکنون 12 رسته دارد که آخرین آن رسته تولید و خدمات فنی پس از فروش سیستمهای حفاظتی و امنیتی و دوربینهای مداربسته است که بتازگی به اتحادیه اضافه شده است.

رئیس اتحادیه تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی ، صدور کارت شناسایی برای نصابان دوربینهای مدار بسته را بعنوان یکی از مهمترین اقدامات اتحادیه برشمرد و تاکید کرد: نصابان سیستمهای حفاظتی به‌دلیل ورود به حریم خصوصی افراد باید دارای کارت شناسایی معتبر از سوی اتحادیه باشند.

فیض آبادی به مردم هشدار داد که برای نصب دوربین‌های مدار بسته حتما به واحدهای مجوزدار مراجعه کنند و در این زمینه اتحادیه، نصابان این بخش را سازماندهی و شناسنامه‌دار کرده و از آنها آزمون فنی و تست عدم سو‌پیشینه گرفته و پس از آن کارت مربوطه را برای آنها صادر کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود ،  تعداد اعضای کل اتحادیه را 800 و تعداد اعضای رسته سیستمهای امنیتی و حفاظتی را 190 عضو عنوان کرد و گفت: در زمینه دوربینهای مداربسته 190 شرکت و فرد فعال در اتحادیه به ثبت رسیده است.

وی از اتاق اصناف ایران درخواست کرد که به صنعت الکترونیک به عنوان یک صنعت پایه‌ای توجه ویژه‌ای شود و در اولویت قرار گیرد.

علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران نیز در سخنانی به اهمیت و قدرت این نهاد اشاره کرد و گفت: شاید این روزها همه از NGOها صحبت می‌کنند اما حقیقت آن است که این نهاد از مدتها پیش وجود داشته و به فعالیتهای خود در این زمینه مشغول بوده است.

این مجموعه قدرت بسیار زیادی در سازماندهی مسائل اجتماعی کشور دارد. وقتی به این دارایی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که متأسفانه دارای جایگاه مناسبی نیستیم. اما مطمئن هستم که سال آینده هم سال رشد اقتصادی کشور و هم سال مشارکت بالای تشکلهای صنفی در ساختار مدیریتی کشور خواهد بود.

وی گفت: سال 95؛ سال رشد اقتصادی کشور و مشارکت بالای تشکلهای صنفی در ساختار مدیریتی کشور خواهد بود.

در این مراسم از پیشکسوتان و فعالان صنف تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی و همچنین شرکتهای برتر در زمینه نوآوری و جلب رضایت مشتریان قدردانی و لوح تقدیر و تندیس به رسم بایدبود به آنها اهدا شد و از خانواده‌های پیشکسوتانی که در قید حیات نیستند نیز  قدردانی بعمل آمد.

مديران مسئول ماهنامه هاي ايران آلارم، دنياي حفاظت و نوآوران و خبرنگاران ماهنامه هاي ايران آلارم، سيبا شهر، دنياي حفاظت و نوآوران در مراسم حضور داشتند و به پوشش خبري اين رويداد پرداختند. همچنين مديرمسئول، خبرنگار و عکاس پايگاه خبري ICTPRESS نيز مسئوليت انعکاس اخبار همايش به فضاي مطبوعاتي خارج از صنف را برعهده داشتند.

 

تدبیرسازان تجارت قرن

 

تدبیرسازان تجارت قرن

تدبیرسازان تجارت قرن

تدبیرسازان تجارت قرن

 



:: برچسب‌ها: جردن تقاطع ظفر ساختمان جردن پلاک 93, تدبیرسازان تجارت قرن, جردن 93, مرکز آموزش تدبیرسازان تجارت قرن, جردن نبش ظفر ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()